POLITICA DE RETUR
Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, clientul are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata, produsul inlocuit sau returnarea sumei de banii, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.
Plata transportului aferenta produsului returnat sau a produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului.
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie din colet.
Nu se admit la retur:
• Produse care au fost desfacute.
• Produse care au fost testate, incercate sau utilizate.
• Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse.
• Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel.
Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul. Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intru-cat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.
PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR
PAS 1: Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor de mai sus.
PAS 2: Contactati producatorul prin email la adresa: mizukicosmetic@gmail.com pentru a ne instiinta ca urmeaza sa trimiteti produsul retur.
PAS 3: Ambalati produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului. Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii.
PAS 4: Expediati coletul prin orice serviciu de curierat rapid (de preferat CARGUS, SAMEDAY sau FAN CURIER) la adresa: SC MIZUKI LINE SRL – STR.LAMAITEI NR 35, GHIMBAV, JUD BRASOV mentionand pe colet numarul de telefon 0745588033. Nu se accepta la retur colete cu plata ramburs. Nu acceptam retururile prin Posta Romana.
In cazul in care se opteaza pentru:
Inlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil urmand sa fiti contactat pentru comunicarea noii livrari.
Rambursarea contravalorii produsului, aceasta va fi facuta in termen de 1-2 zile de la receptionarea produselor returnate.
Daca produsul (produsele) nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus compania noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina clientului.